Czy wiesz w co warto inwestować na instagramie? Poznaj naszą top5 dobrze zapowiadających się influenserów

Współpraca z influencerami opłaca się. Wie to coraz więcej marek, tworzone są więc kolejne kampanie reklamowe z udziałem osobistości z Instagrama czy Youtube. To nakręca następnych, mniejszych influencerów do produkowania contentu celem podwyższenia zasięgów. Trendy ciągle zmieniają się i chociaż czołówka polskiego Instagrama wydaje się przyspawana do zajmowanych miejsc, zainteresowanie tłumów w każdej chwili może minąć.

Mniejsi inwestorzy zazwyczaj nie posiadają kapitału pozwalającego na kampanię z udziałem najpopularniejszych Instagramerów. Jednakże istnieje sporo ciekawych profili ze średniej półki, przyciągających zainteresowanych daną niszą. W sytuacji, gdy przedstawiciel danej firmy ma wiedzę i świadomość jak skutecznie mnożyć pieniądze za pośrednictwem social media, wtedy jest duże prawdopodobieństwo ,że skorzysta z usług kogoś z poniższej piątki:

  1. Krakow4u.pl. Paweł Krzan to fotograf zajmujący się robieniem zdjęć – a jakże – stolicy małopolski. Jego zdjęcia ukazują Kraków trochę inny od tego, jakim doświadczają go na co dzień mieszkańcy: wolny od smogu, pięknie oświetlony, z masą terenów zielonych. Profil Pawła może zainteresować lokalnego przedsiębiorcę, właściciela lokalu gastronomicznego lub świadczącego usługi. Wiele udanych kampanii wskazuje na to, że warto inwestować w zasięg na ograniczonym terenie, wśród mieszkańców lub sympatyków danego miasta. Kierując się tym, można bez trudu znaleźć ciekawe profile na Instagramie ukazujące panoramy i interesujące miejsca w innych miejscowościach,
  2. Codziennie_fit. Z profili orbitujących wokół zdrowego trybu życia i ćwiczeń ten z pewnością jest jednym z sympatyczniejszych. Chociaż tematyka czy dobór zdjęć nie powalają, autorka przede wszystkim prowadzi jednego z najpoczytniejszych blogów związanych z aktywnością fizyczną. Na plus wypada ukłon w stronę rozpoczynających dopiero przygodę z treningiem – wiele opisywanych zestawów ćwiczeń jest odpowiednich dla początkujących. Marta Hennig jest absolwentką Akademii Wychowania Fizycznego oraz profesjonalną trenerką. Współpraca z nią może zainteresować marki związane z żywnością zdrową i ekologiczną, odzieżą sportową, suplementami dla sportowców,
  3. Karolinazebrowskax. Karolina Żebrowska jest chyba najbardziej znaną polską pasjonatką mody retro i vintage. Ostatnio we współpracy z wydawnictwem Znak wydała książkę “Polskie piękno. Sto lat mody i stylu”. Jej profil obserwuje 45 tysięcy osób, co czyni Karolinę korzystnym kontaktem dla wielu marek odzieżowych, zwłaszcza tych inspirujących się modą poprzednich dekad,
  4. Radomskaa. Śmieszne profile mają tę zaletę, że obserwuje je bardzo szerokie grono osób o różnych zainteresowaniach. W przeciwieństwie do insta modowych czy kulinarnych, target konta ze śmiesznymi zdjęciami jest niezwykle różnorodny. Takie profile jak Radomskaa, poruszający poważne tematy pomiędzy żartobliwymi przeróbkami zdjęć dzieci i samej autorki, ma jeszcze bardziej zróżnicowany zasięg. Dlatego też współpracę z Aleksandrą Radomską mogłaby nawiązać niemalże każda marka, mając przy tym pewność, że dotrze do rzeszy klientów,
  5. Miskidwie. Przystawka do jednego z większych polskich blogów dotyczących bielizny. Praktycznie każda marka działająca w tym sektorze powinna zacząć od reklamy właśnie tam, ponieważ z uwagi na panującą na rynku wolną amerykankę w kwestii szycia staników wiele dziewcząt i kobiet w ogóle nie kupi okazu, którego recenzji w sieci nie przeczytała.

To tylko pięć z ciekawych, nieoczywistych pozycji dla osób rozważających współpracę z influencerami. Samych niezwykłych czy wyjątkowo godnych polecenia kont jest zdecydowanie więcej, wybraliśmy jednak te nadzwyczaj ciekawe. Jeśli znasz godne polecenia konto na Instagramie – pochwal się nam w komentarzu.